تبلیغات
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی - برندسازی در ایران
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند

مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش | برندسازی و افزایش فروش

برندسازی در ایران

 مقالات برند نشان تجاری برند مدیریت برند برندسازی

برندسازی در ایران
برند سازی خدماتبرند سازی کالابرندینگمقالات برند 19 ساعت قبل ۰ 169 بازدید

برند در ایران

طبق مستندات موجود، دهه ۴۰ شمسی برای ایران درخشان‌ترین دوران بنیانگذاری برندهای تجاری بوده است که متاسفانه بنا به هر دلیل بیشتر آنها اکنون به خاطره‌ها پیوسته‌ است و از آن پس تاکنون ایران نتوانسته برند جهانی موفقی را به بازار‌های بین‌المللی معرفی و آن را حفظ کند.

هرچند در دهه ۴۰ شمسی برخی صنعتگران و فعالان عرصه اقتصادی پایه‌های برندسازی در ایران را بنا نهادند اما به دلیل بی‌توجهی و سوء‌مدیریت تلاش چند ساله آنها که می‌توان گفت مراحل اولیه جهانی‌شدن تولیدات ایران را طی کرده بود از بین رفت و بازهم ایران بدون برند جهانی ماند. در این زمینه می‌توان از ظهور و سقوط ارج، پارس الکتریک، نساجی مازندران، آزمایش، هپکو، کفش وین، کفش ملی، چیت‌سازی ری و ده‌ها برند دیگر نام برد؛ برندهایی که  پس از انقلاب نیز ظهورکرده‌ است، وضع چندان بهتری ندارد.





برچسب ها: برندسازی در ایران، برندینگ در ایران، مشاور برندینگ، سخنران برندینگ، استاد برندینگ،  
نوشته شده در تاریخ جمعه 12 خرداد 1396 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | :