تبلیغات
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی - آزمایشگاه برند دپارتمان برند مدیریت برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند

مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش | برندسازی و افزایش فروش

معماری برند:
معماری برند ساختار برندها در درون نهاد سازمان هاست. روشی است که در آن برندها درون پروتفولیوی شرکت به یکدیگر مرتبط و از یکدیگر منفک هستند. معماری باید معرف گروه های برندگذاری در درون سازمان باشد؛ چگونه برند و زیر برندهای شرکت به یکدیگر مرتبط و از یکدیگر پشتیبانی می کنند؛ چگونه زیربرندها هدف اصلی برند شرکت را منعکس می کنند.

توسعه برند:
توسعه برند یک استراتژی بازاریابی است که در آن شرکت محصولی با یک تصویر خوب را که از نام برند بهره میبرد


ادامه مطلب
نوشته شده توسط مدرس محقق و مجری مدیریت نام و نشان تجاری در 17:5 |  لینک ثابت   •  نظر بدهید

یکشنبه بیست و چهارم بهمن 1389

عوامل سازنده شخصیت یک برند
ادامه مطلب
نوشته شده توسط مدرس محقق و مجری مدیریت نام و نشان تجاری در 17:3 |  لینک ثابت   •  نظر بدهید

یکشنبه بیست و چهارم بهمن 1389

استراتژی نام تجاری

استراتژی نام تجاری
ادامه مطلب
نوشته شده توسط مدرس محقق و مجری مدیریت نام و نشان تجاری در 16:57 |  لینک ثابت   •  نظر بدهید

یکشنبه بیست و چهارم بهمن 1389

برنامه بازاریابی

 برنامه بازاریابی
ادامه مطلب
نوشته شده توسط مدرس محقق و مجری مدیریت نام و نشان تجاری در 16:10 |  لینک ثابت   •  نظر بدهید

یکشنبه بیست و چهارم بهمن 1389

معماری برند ساختار برندها در درون نهاد سازمان هاست. روشی است که در آن برندها درون پروتفولیوی شرکت به یکدیگر مرتبط و از یکدیگر منفک هستند. معماری باید معرف گروه های برندگذاری در درون سازمان باشد؛ چگونه برند و زیر برندهای شرکت به یکدیگر مرتبط و از یکدیگر پشتیبانی می کنند؛ چگونه زیربرندها هدف اصلی برند شرکت را منعکس می کنند

 


ادامه مطلب
نوشته شده توسط مدرس محقق و مجری مدیریت نام و نشان تجاری در 16:2 |  لینک ثابت   •  نظر بدهید

سه شنبه بیست و سوم آذر 1389

چالش‏های مدیریت برند

چالش‏های مدیریت برند
ادامه مطلب
نوشته شده توسط مدرس محقق و مجری مدیریت نام و نشان تجاری در 10:38 |  لینک ثابت   •  نظر بدهید

چهارشنبه نوزدهم آبان 1389

یک از بهترین مدلهای ارزیابی ارزش برند

یک از بهترین مدلهای ارزیابی ارزش برند که بر مبنای مطالعه رفتار مصرف کننده می باشد مدل ارائه شده از سوی آقای کوین کلر می باشد. همانطوری که می دانید موسسه اینتر برند همه ساله ١٠٠برند برتر جهان را معرفی می نماید که امسال برند کوکاکولا بمانند چند سال اخیر رتبه اول را بدست آورد. ارزیابی موسسه اینتر برند بوسیله مدلهای مالی برآورد می گردد

نوشته شده توسط مدرس محقق و مجری مدیریت نام و نشان تجاری در 15:5 |  لینک ثابت   •  نظر بدهید

چهارشنبه نوزدهم آبان 1389

سازماندهی برند

سازمانها باید کارکنانی واجد شرایط را بعنوان مدیر  برندمنصوب نمایند تا همواره هویت و جایگاه برند خود را به طور  موثری حفظ نمایند. آکر این سمتها را اینگونه معرفی می کند:

The Brand Manager(1.

مدیر برند

شرکت پروکتر اند گمبل این سمت را در اواسط دهه سی که جامعه  هیچ شناختی از این موضوع

نداشت معرفی کرد . وظیفه این فرد هم استراتژیک بود و هم تاکتیکی . او باید در همیشه از جایگاه برند مواظبت می کرد تا همواره آنرا با تلاشهای رسانه ای سازگار نگه دارد . مسئله اینجا بود که علی رغم اینکه کار او ماهیتی بلند مدت داشت اما آن نتایج سریعآ خواسته می شد.

The Brand Equity Manager(2.

مدیر ارزش  برند

سازمانها باید بین استراتژی برند و مدیریت تاکتیکی برند و برنامه های بازاریابی تمایز قائل شوند .

این مدیر مسئولیت ایجاد و حفظ هویت برند را بر عهده دارد . مدیرانی که جنبه تاکتیکی برندسازی را مدیریت نموده و استراتژیهای برند را به اجرا در می آورند.

The Domain Brand Manager (3.

مدیر دامنه برند

گاهی سازمانها دامنه گسترده ای از برندها را دارند

.این سازمانها معمولاً برند را به وسیله افراد مختلف و اهداف مختلف مدیریت می کنند این مدیر برای بهره گیری کامل از هم افزایی هویت برند در سازمان ارتباطاتی ایجاد می نماید و ناهماهنگی هارا حذف می کند

The Global Brand Manager (4.

مدیر برند در سطح جهانی

برای سازمانهایی که در کشورهای مختلف فعالیت می نمایند یعنی ماهیت بین المللی دارند

این مدیران در کشورهای مختلف مستقر شده و استراتژی برند شرکت را به اجرا می گذارند او استراتژی برند بین المللی را طراحی نموده و ثبات و همکاری بین مرزهای بین المللی را می افزاید

CEO( 5.

مدیر ارشد اجرایی

برای مسئولیت برنداستفاده می کنند از نظر تئوریکی او باید دیدگاه بلند مدت برند را بوجود 

آورد.دیگر وظایف او شامل فروش، هزینه، سود و محصولات جدیدی است که با کار برندسازی در ارتباط است و همزمان کل سازمان را هدایت می کندکه همه این موارد از متمرکز شدن او روی برند جلوگیری می کند.

The Brand Champion (6.

مدافع  برند

 

سازمانهایی که محصولات چندگانه دارند معمولاً از یک هیئت ارشد برای کنترل برند استفاده می کنند یعنی افراد کمی مسئول رده های گسترده ای از محصولات هستند که این امر درک عمیق از برند را مشکل می سازد برای حل این مشکل ازاین نقش استفاده می شود .به این معنا که یک فرد مسئول یک برندبه تنهایی می شود، او مسئول همه مسایل پیش آمده در آن برند است 

The Category Manager( 7.

مدیر طبقه او مسئول برندی است که به یک رده خاص تعلق دارد . او مسئول خلق استراتژی و اجرای آن در همان رده است . او هماهنگی راتسهیل می نماید و هماهنگی تعدادی از آنها بسیار آسانتر از تعدادی مدیربرند است.

The Brand Committee( 8.

کمیته برند

این کمیته مسئول هماهنگی در کسب و کار است

.هویت و جایگاه برندرا تبیین نموده و اطمینان می یابد که به طور مناسبی با برند ارتباط برقرار می شود.کمیته همچنین هماهنگی و هم افزایی بین فعالیتهای برند سازی را تسهیل می نماید

The Communication Coordinator( 9.

هماهنگ کننده ارتباطات اگر هماهنگی یک مسئله و مشکل باشد از یک هماهنگ کننده ارتباطات استفاده می شود .همه ارتباطات تحت نظر یک نفر مدیریت می شود مسئله اینجاست که وظایف ستادی مختلف هنگام تمرکز، نا موثر به اجرا در می آیند. 

 منابع :





نوشته شده در تاریخ یکشنبه 24 بهمن 1389 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | :