تبلیغات
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی - مشاور برند و تبلیغات، مشاور مدیریت برند ، مشاور مدیریت برند ،، مشاور مهندسی
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند

مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش | برندسازی و افزایش فروش

خصوصیات یک برند خوب:

۱- برند می‌باید چیزی از هدف تولید محصول، کیفیت آن، منافع آن، استفاه‌های آن و طرز عمل آن و غیره پیشنهاد کند.

۲- برند باید ساده، کوتاه و دارای تلفظ ساده بوده و به خاطر سپردن آن آسان باشد. برای مثال، لوکس، ژیلت، نایک، مگی، بیک، و …

۳- برند باید به سادگی تبلیغ و شناسایی شود.

۴- برند باید بخشی از یک حالت و طبیعت دائمی باشد.

۵- برند باید ساده و شفاف و جذاب باشد.

۶- باید قابل ثبت و حمایت حقوقی باشد.

۷- باید مشخص و دقیق باشد.

۸- باید دارای صدای لذت بخش در هنگامی که آن را می‌شنوید باشد.

۹- باید اقتصادی بوده و قابل تولید مجدد و تکثیر باشد.

۱۰- باید اصل باشد (غیر تقلیدی)

۱۱- نباید به چندین گونه تلفظ شود.

۱۲- نباید تهاجمی (به کسی یا چیزی) و یا اهانت آمیز باشد.

۱۳- باید تصویر خوبی ایجاد کند.

14- نباید قدیمی و کهنه باشد.

برند سازی  چیست؟


موضوعات مرتبط: ()
برچسب‌ها: مشاور برند و تبلیغات، مشاور مدیریت برند ، مشا
[ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ۱٠:٠٦ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

مشاور برند و برندسازی

اصول مشاوره برند و برندسازی

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مشاوره برند و برندسازی

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

برند و برندسازی ، تشخیص بیماری های برند و برندسازی  ، معاینه مدیران،

تشخیص بیماری های برند و برندسازی  منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند

انواع بیماری های برند و برندسازی ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن

نویسنده و مترجم:

علی خویه و فهیمه احمدی

مدرسان دانشگاه، مشاوران ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

www.

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1392

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه برند و برندسازی ، بازرگانی ، فروش، تبلیغات و ارتباطات

 


موضوعات مرتبط: ()
برچسب‌ها: وظایف مشاور مدیر عامل،مشاور تحقیقات برندسازی ،علی , مشاور برنامه برندسازی ،مشاور رسانه های تبلیغاتی،مش , مشاور برند و برندسازی , بیماری های برند و برندسازی
ادامه مطلب
[ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ٩:٤۸ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

مدیریت برند و برندسازی  
تکنیک ها، روشها و فرایندهای اجرایی برند و برندسازی ، بازارگرمی، مشتری سازی و برندسازی عملی، راهکارهای پیشبرد وارتقا  برند و بازاریابی
گردآوری وترجمه:
علی خویه
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری استراتژی های بازاریابی،  برند، برند و تبلیغات
www.
قابل  استفاده برای کلیه دست اندرکاران مدیریت بازاریابی،  برند، برند، تبلیغات، خلاقیت، ارتباطات، تحقیقات بازار و صاحبان کسب و کار،  برندندگان، بازاریابان، سرمایه داران، کارآفرینان و پرسنل بازرگانی بازاریابی و  برند تمامی سازمانها و شرکت ها
 
 
 
فهرست
یادداشت 21
پیش‌گفتار مولفان 23
مقدمه 24
مقدمه 28
آماده شدن برای برند و برندسازی  30
تعریف برند و برندسازی  30
هدف از برند و برندسازی  31
سطوح برند و برندسازی  31استراتژی   برند و برندسازی  152
انتخاب یک مفهوم مناسب جهت برند و برندسازی  154
مفاهیم مربوط به طراحی استراتژی   برند و برندسازی  154
اجرای استراتژی   برند و برندسازی  155
توسعه و طراحی استراتژی   برند و برندسازی  155
الف: دیدگاه  برندسازی  انبوه 32
ب: دیدگاه بازار برند و برندسازی   شده 32


موضوعات مرتبط: ()
برچسب‌ها: تعریف برند و برندسازی , هدف از برند و برندسازی , سطوح برند و برندسازی , ستراتژی برند و برندسازی
ادامه مطلب
[ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ٩:۱۱ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy)

تحلیل نام و نشان های تجاری

 brand analyze

عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند

 

 

طراحی و تدوین برنامه استراتژیک برند (Brand Strategic Planning)

 

طراحی و تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Planning)

 

طراحی و تدوین کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC Campaign Planning)

 

برنامه ریزی رسانه ای و کانالهای ارتباطی (MC Channels & Media Planning)

 

طراحی و تدوین هویت یکپارچه سازمانی وبرند (BIG & CIG Development)

 

تعیین سبک برند ( brand style) در کلیه برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی

 

اجرای تکنیک های مهندسی در برندسازی ( مهندسی ارزش، مهندسی معکوس، شش سیگما و ...)

 

 

 

مدیریت خلاقیت و ایده پردازی (Creativity Management)

ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند

رفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری

 

استفاده از مدیریت خلاقیت تکنیک (TCM) در تولید ایده

 

ایده پردازی و جهش خلاق در چهار حوزه استراتژیک،  فوکوس گروپ، کلامی (Verbal) و تصویری (Visual)

 

مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند

 

برنامه ریزی و راهبری جلسات خلاقیت تیمی (TCM / TCL)

 


موضوعات مرتبط: ()
برچسب‌ها: برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (planning & , برنامه ریزی برند ،برنامه ریزی مشتری،گروه کانون در , روش های تحقیق کیفی در برندسازی ، مجری تحقیقات برند
[ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ٩:٠٩ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

بسمه تعالی

خدمات مدیریت و مهندسی برند، گروه برندینگ جهان فکر افزار ( علی خویه)

زیر نظر علی خویه

ریاست انجمن برند ایران

مدرس دانشگاه

مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی

دارای بیش از 15 سال تجربه اجرایی

اولین مترجم و مولف کتاب سبک های برندسازی در ایران

مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت برند و مهندسی ساختار برند

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات ( به عنوان منبع تدریس در دانشگاه ها مورد استفاده واقع شده است)

 

مشاوره اختصاصی برندینگ، بازاریابی و کمپین ارتباطات یکپارچه برند


موضوعات مرتبط: ()
برچسب‌ها: مشاوره اختصاصی برندینگ، بازاریابی و کمپین ارتباطات , مشاوره برندسازی و فروش،مشاور برندسازی ،مشاوره برن , مهندسی برندسازی ،تحقیقات برندسازی ،آموزش برندسازی
[ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ٩:٠٧ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برند        

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.


موضوعات مرتبط: ()
برچسب‌ها: مدیریت برند , مهندسی برند , برندسازی , مشاوربرندسازی
ادامه مطلب
[ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ۸:٥٦ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

  مهندسی و مدیریت برند

 

 

معنا و مفهوم برند

تلاش برای ساده کردن یک مفهوم پیچیده

برند دقیقاً یعنی چی ؟

برند: احتمالاٌ شما بارها و بارها این واژ


موضوعات مرتبط: ()
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهارشنبه ۱٤ اسفند ،۱۳٩٢ ] [ ۸:٥٤ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]




برچسب ها: برنامه ریزی برندینگ، برنامه ریزی مشتری، گروه کانون در تحقیقات برندسازی، تحقیقات برند و نام و نشان، تحقیقات برندسازی میدانی، نظرسنجی مشتریان، رضایت سنجی مشتریان،  
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | :