تبلیغات
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی - برند و مدیریت برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند

مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش | برندسازی و افزایش فروش

Developing a Brand

[ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:٤۳ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

سهم برند در بازار رقابتی


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:۳٢ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

دوره آموزش جامع مدیریت برند

استاد خویه و اساتید همکار

http://www.1to1media.com/weblog/business%20and%20brands.jpg


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:٢٩ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy)


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:٢٦ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

مشاوره پیشبرد برند ،

مشاوره قیمت گذاری،

مشاوره مدیریت محصول،

وظایف مشاور برند    و تبلیغات،

آکادمی مشاوره برند   ،

مهارت های مشاور برند  ،

ترفند های مشاور برند ،

علی خوبه(۱)

 

بسمه تعالی

خدمات مدیریت و مهندسی برند، گروه برندینگ جهان فکر افزار ( علی خویه)

زیر نظر علی خویه

ریاست انجمن برند ایران

مدرس دانشگاه

مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی

دارای بیش از 15 سال تجربه اجرایی

اولین مترجم و مولف کتاب سبک های برندسازی در ایران

مولف و مترجم کتاب پربرند  مدیریت برند و مهندسی ساختار برند

مولف و مترجم کتاب پربرند  تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات ( به عنوان منبع تدریس در دانشگاه ها مورد استفاده واقع شده است)

 

مشاوره اختصاصی برندینگ، بازاریابی و کمپین ارتباطات یکپارچه برند

[ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:٢٤ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

مدیریت برند و برندسازی  
تکنیک ها، روشها و فرایندهای اجرایی برند و برندسازی ، بازارگرمی، مشتری سازی و برندسازی عملی، راهکارهای پیشبرد وارتقا  برند و بازاریابی
گردآوری وترجمه:
علی خویه
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری استراتژی های بازاریابی،  برند، برند و تبلیغات
www.
قابل  استفاده برای کلیه دست اندرکاران مدیریت بازاریابی،  برند، برند، تبلیغات، خلاقیت، ارتباطات، تحقیقات بازار و صاحبان کسب و کار،  برندندگان، بازاریابان، سرمایه داران، کارآفرینان و پرسنل بازرگانی بازاریابی و  برند تمامی سازمانها و شرکت ها
 
 
 
فهرست
یادداشت 21
پیش‌گفتار مولفان 23
مقدمه 24
مقدمه 28
آماده شدن برای برند و برندسازی  30
تعریف برند و برندسازی  30
هدف از برند و برندسازی  31
سطوح برند و برندسازی  31استراتژی   برند و برندسازی  152
انتخاب یک مفهوم مناسب جهت برند و برندسازی  154
مفاهیم مربوط به طراحی استراتژی   برند و برندسازی  154
اجرای استراتژی   برند و برندسازی  155
توسعه و طراحی استراتژی   برند و برندسازی  155
الف: دیدگاه  برندسازی  انبوه 32
ب: دیدگاه بازار برند و برندسازی   شده 32
پ:  برندسازی  مبتنی بر بخشهای ویژه 32


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:٢۱ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

مشاور برند و برندسازی

اصول مشاوره برند و برندسازی

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مشاوره برند و برندسازی

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

برند و برندسازی ، تشخیص بیماری های برند و برندسازی  ، معاینه مدیران،

تشخیص بیماری های برند و برندسازی  منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند

انواع بیماری های برند و برندسازی ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/۱٢/۱٤ ] [ ۱٠:٠٩ ‎ب.ظ ] [ فهیمه احمدی ]

معرفی گروه تخصصی g.mas

امروزه در دنیای پرتنش و سراسر رقابت
تجارت، برای موفقیت بیشتر و یا حتی باقی ماندن در عرصه ی تجارت نیازمند آنیم که
سطح آگاهی  خود را ارتقا دهیم و در سیک و
سیاق سنتی و خاک گرفته ی تجارت و فعالیت خود، تغییرات علمی، کارشناسی و آزموده شده
ایجاد کنیم.

گروه تخصصی مشاوره بازاریابی،  تحقیق،  آموزش و اجرای g.mas  با مدیریت علی خویه ،مدرس
دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی،
ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش ، شامل متخصصین روانشناسی، گرافیست
و تیم حرفه ای اجرا، آموزش و مشاوره می
باشد.

آقای علی خویه با بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم
11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی می باشد که تا کنون
دارای پیشینه ی ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و
کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های
مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور داخلی و بین المللی، ارایه بیش از صدها
عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و نیزسخنران برتر چندین سمینار
مهم کشوری، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیم و  عضو هیات تحریریه نشریات مختلف می باشد.

 

نگاهی به فعالیتهای گروه g.mas

این گروه تخصصی در زمینه های


  • آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری،
    مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت و
    تریز ، مذاکره حرفه ای  ........

  • اجرای پروژه های تخصصی مهندسی فروش، برندسازی، ارایه کمپین های تبلیغاتی،
    خلاقیت،  مذاکره ی حرفه ای، مهندسی چیدمان
    فروشگاهها، قیمت گذاری اثربخش و کلیه ی پروژه های مرتبط با پروژه های بازاریابی و
    فروش

  • ارایه مشاوره های تخصصی در تمامی زمینه های ذکر شده

  • -تحقیق و پژوهش

  • تالیف و ترجمه ی کتابها و مقالات تخصصی مرتبط با عناوین ذکر شده

فعالیت و در پیشینه ی خود افتخار ارایه ی خدمات به بسیاری
از شرکتهای معتبر لبنی، توزیع و پخش، تجهیزات سنگین، فروشگاههای زنجیره ای، کلینیک
های پزشکی، خوراک دام و طیور، صنعنی و معدنی، تولیدی، مخابراتی، هتل ها و شرکت های
توریسمی و  شرکتهای غذایی  را دارد.

 

تماس با گروه تخصصی g.mas:

09122991608

09372991608

www.

www.khooyeh.ir

WWW.GMAS.IR

 

 





برچسب ها: مشاوره برندسازی و فروش، مشاور برندسازی، مشاوره برندسازی و تبلیغات، مشاور تبلیغات، مشاور فروش، مهندسی فروش، مهندسی برندسازی،  
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | :