تبلیغات
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی - گروه مشاوره برندینگ خویه
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند

مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش | برندسازی و افزایش فروش

گزارش تحلیلی برند همراه اول

 

تهیه کننده: تیم مشاوره برندینگ

علی خویه 09122991608

ریاست انجمن برند ایران

 

 

 

 

فهرست

مقدمه:

بخش اول: بررسی موارد ظاهری و بصری برند همراه اول

1)ساختار سبک برند (Brand style)

2) هماهنگی لوگوتایپ و لوگو

3) یونیک و یگانگی برند  BRAND UNIQUE

4)    مشکلات در هماهنگی و تعادل برند همراه اول

بخش دوم: عوامل درونی و محتوایی برند همراه اول

1)    مهندسی ارزش  برند ( brand value engineering)‏،

2)نقشه ذهنی برند ( brand mind map) BMM:

3)    بازتابش برند (brand reflex )

5-    بصیرت برند brand intuition

6-    درک برند brand realize

نتیجه گیری و سخن پایان

حفظ سلامت برند brand safty

برخی از منابع:

 

 

 

مقدمه:

پیش‌زمینه مهندسی مجدد طرح مطالعاتی مدیریت در دهه نود دانشگاه انستیتوی تكنولوژی ماساچوست (MIT) بوده است . مایكل همر نخستین نظریه‌پردازی است كه مفهوم مهندسی مجدد را مطرح كرد ؛ او با مقاله اتوماسیون كارساز نیست ، فعالیتهای زاید را حذف كنید ، در مجله Harvard Business Review در سال 1991 ، مهندسی مجدد را به جهان دانش مدیریت معرفی كرد . سپس كتاب مهندسی مجدد ، منشور انقلاب سازمانی را با كمك جیمز چمپی در سال 1993 نوشت و مهندسی مجدد را در قالب یك تئوری تشریح كرد[1][1] .

مهندسی مجدد مشهورترین و جنجال برانگیزترین نظریه مدیریتی در طول سالهای اخیر بوده است در گزارش تهیه شده ذیل، که توسط آقای علی خویه یکی از متخصصان برند شرکت برندسازی  تهیه شده است سعی می گردد دلایل مهندسی مجدد برند reengineering brand یا  rebrand    همراه اول تشریح گردد.

این گزارش به چند بخش تقسیم می گردد که در هر بخش نکات مهم آن همراه با ادبیات موضوع طوری که قابل بیان و فهم کلی باشد تشریح شده است. در ضمن این گزارش با بیانی ساده و سلیس نگارش شده است تا مورد استفاده بیشتری واقع گردد.

 

علی خویه 09122991608

مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی

ریاست انجمن مهندسی برند ایران

مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 13 سال تجربه اجرایی

اولین مترجم و مولف کتاب  مهندسی برند

مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات

مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور

مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات در سطح کشور

 

 



 



[1][1] مایكل همر و جیمز چمپی - مهندسی مجدد - ترجمه ایرج پاد (1374) ناشر سازمان مدیریت صنعتی (چاپ اول).





نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | :